Известие

Collapse
No announcement yet.

Преки впечатления за модела

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от pigoff Покажи съобщение
    Колега би ли обяснил каква е разликата?
    Няма разлика, няма и "старт-стоп модел".

    Start & Stop системата е част от стандартното оборудване на абсолютно всички Жулиети от началото на модела до сега, с изключение на Giulietta QV и на колите с фабрична газова уредба, заради газта явно.
    Поне в българския, а и в италианския каталог е било винаги така - и преди и след фейслифта, не вярвам да другите пазари да има разлика точно в това
    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

    Comment


    • #62
      Просто за инфо...

      Ето малко статистика.
      Колко точно струва един автомобил на километър за първата година. Включени са абсолютно всички разходи по автомобила(стойност на обезценяване, паркинги, горива, автомивки, пътни такси, данъци, застраховки и гуми) без покупната цена на автомобила!
      Тези стойности се променят с годините...
      За сега 0.35€/km.

      Цена на всичко до сега без обезценката на автомобила = 0,18€/km
      Attached Files
      Last edited by pigoff; d.m.y г., 11:32.
      Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
      Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от pigoff Покажи съобщение
        Ето малко статистика.
        Колко точно струва един автомобил на километър за първата година. Включени са абсолютно всички разходи по автомобила(стойност на обезценяване, паркинги, горива, автомивки, пътни такси, данъци, застраховки и гуми) без покупната цена на автомобила!
        Тези стойности се променят с годините...
        За сега 0.35€/km.

        Цена на всичко до сега без обезценката на автомобила = 0,18€/km

        Колега а тази цена .. понеже не разбирам ... добре или зле е ?
        Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
        Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

        Comment


        • #64
          Трудно ми е да отговоря.
          - Нямам представа.
          Всеки сам преценява дали го устройва.
          Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
          Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от alfa_romeo_forever Покажи съобщение
            Колега а тази цена .. понеже не разбирам ... добре или зле е ?
            Ами все едно си се возил на такси, което е добре.

            Лошо ще е, ако с такси ще ти е по-евтино, отколкото с личния автомобил
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #66
              Да си призная тук, във Швеция, с такси ще ми е двойно на тази стойност.
              Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
              Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

              Comment


              • #67
                Добре, че не си в Токио Там и Джулия ГТА да си беше купил, ще ти е по-евтина, отколкото да ползваш такси....
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #68
                  Нямам никаква идея как е в Токио. Ако имаш опит - сподели!?
                  Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
                  Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

                  Comment


                  • #69
                    Приблизително :

                    5.5 евро - първоначална такса
                    2.5 евро - на км
                    0.4 евро - за минута престой (а последно като ходих чаках мноооого по задръстванията)
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #70
                      Баси за кво учих толкова можеше просто да си джиткам из Токио


                      Comment


                      • #71
                        а някой в БГ да сподели впечатления относно ходова част, качество на сглобката и тн след пробег от 40-50 хил км..
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                          а някой в БГ да сподели впечатления относно ходова част, качество на сглобката и тн след пробег от 40-50 хил км..
                          Вече година таркалям мойта из родните шосета. Окачването е стегнато и твърдо ( спорт 2 ) до сега не съм имал никакви проблеми с него. Сменил съм само 1 биалетка. Колата целогодишно се кара с 18-ки , смея да твърдя че те ми създават най-големите главоболия. За година 3 пъти съм ги изправял. Колкото до сглобката италянците добре са се справили , няма клопане, тропане и паразитни шумове. Дори на разбит паваж се държи изключително добре. Като цяло съм много доволен - поведение на пътя , динамика , обслужване , качество.
                          sigpic
                          ex 147 JTD by Turbon
                          Giulietta multiair - the new passion

                          Comment


                          • #73
                            Това звучи добре.
                            За тази година колко километра синавъртил и на колко е общо колата?
                            Окачването на същата база ли е като Браво2 или няма много общо, понеже гледам моторетките им са еднакви и са в един клас ...
                            Много се замислям за една Жужка, но засега са ми скъпички, но пък мога да скоча в едно браво в краен случай (компромисно), че ще ми е нужна градска кола атоя Сааб дето карам - 1600+кг и 250 коня нее баш градска кола
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • #74
                              Колата я купих на 69 хиляди. Сега е на 84. По-голяма част от километрите съм ги карал извънградско. Лично мое мнение, че колата е по-удобна за извън града. С предимство са високопланинските пътища съчетани с разнообразни завои и голяма денивилация , там колата е в стихията си и спокойно бих казал ,че се мери с далеч по мощни автомобили /особено немски такива 😃 /. По отношение на окачването в сравниние с Браво-то си мисля че ще имат разлики при това в задната част , където Жужа е с независимо окачване multilink, а Браво-то ако не бъркам не е с независимо. Тук може и на изуст да говоря, но двете коли не са на една и съща платформа. Колкото до бензина с multiair -системата има разлика в к.с. , Алфата е 170 , а Фиатчето е 150. По мнение на колегите в Фиат форума , както и тук се изказват преобладаващо положителни коментари , така че и Браво-то е добро попадение
                              sigpic
                              ex 147 JTD by Turbon
                              Giulietta multiair - the new passion

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от Turbon Покажи съобщение
                                Колата я купих на 69 хиляди. Сега е на 84. По-голяма част от километрите съм ги карал извънградско. Лично мое мнение, че колата е по-удобна за извън града. С предимство са високопланинските пътища съчетани с разнообразни завои и голяма денивилация , там колата е в стихията си и спокойно бих казал ,че се мери с далеч по мощни автомобили /особено немски такива �� /. По отношение на окачването в сравниние с Браво-то си мисля че ще имат разлики при това в задната част , където Жужа е с независимо окачване multilink, а Браво-то ако не бъркам не е с независимо. Тук може и на изуст да говоря, но двете коли не са на една и съща платформа. Колкото до бензина с multiair -системата има разлика в к.с. , Алфата е 170 , а Фиатчето е 150. По мнение на колегите в Фиат форума , както и тук се изказват преобладаващо положителни коментари , така че и Браво-то е добро попадение
                                А какъв разход дава?
                                145 1.4ТС 97г.EX,156sw2.4jtd 20V 2005 EX,
                                159sw 2.2jts ti 07г. EX,147 1.9jtdm 8V 07г.EX
                                159 1.9jtdm 05г.

                                Comment

                                Working...
                                X